20080825

Hem från Hudik!

Hej!
Ny vecka, nya möjligheter. Det är ganska så skönt att skolan har kommit i gång på riktigt, liksom- den nya vardagen börjar faktiskt bli min vardag.

Jag har en massa mål i höst som ska uppfyllas, och jag har kraft och ska försöka engagera mig i dem med glädje. Ett av dem är att planera och fullborda inför julbasaren. Typ det som detta blogg ska handla om. En liten loggbok, eller dagbok snarare sagt inför den 29:e november.

I helgen så besökte jag farmor & farfar i hudiksvall där jag hittade en hel del grejer på vinden som fick följa med hem. Mönstrade väskor, koftor och klänningar med axelpuffar. Jag får se vad som går till försäljningen och vad som skickas vidare på annat håll.

Snart måste vi verkligen sätta oss ned vi fyra tjejer och börja planera. Strukturera lite, tankar och visioner med hela projektet. Ska vi ha café samtidigt, tävlingar eller annat? Time will tell.

Nu ska jag äta god mozzarellapasta!
//
Liselotte :)



I Hudik hittade jag några potentiella fynd till Project Vintage!

Inga kommentarer: